Форуми
Отиди на страница   <<        >>  
Редактори: ji
Темата е затворена
Автор Отговор
Sakina
чт юли 31 2008, 10:56
Гост
Мм неможе ли просто да се съберем отново в кафе Нефчо и да се тегли жребий за Купата на Зелената лига или да се играе всеки срещо всеки за това не трябват много хора за да се организира sdfm:)
Най-отгоре
Le1bala
чт юли 31 2008, 16:30
Гост
Аз бих предложил да е с групова фаза... не знам защо "всеки срещу всеки" ми звучи като "редовен сезон". При 13 отбора в лигата (до момента), може първите 3 нови отбора, които подадат картотека, да запълнят бройката до 16 (4гр. по 4 отбора), а след това да се класират само 1ви и 2ри.Така за крайната фаза ще са точно 8 отбора (четвъртфинали,полуфинали,ФИНАЛ).

П.С. И както каза сашо остава само тегленето на един жребий. Проблема ще е с изработването на програмата, но ако има желание ще се получи добре.
Най-отгоре
sn
пт авг 01 2008, 13:27
Гост
Момчета, вие не еазбирате ли, че е трудно организирането и провеждането без хора, които да отделят време! Иначе идеи много, ако искате да помогнете с действия е друг въпрос!
Най-отгоре
Le1bala
сб авг 02 2008, 13:14
Гост
Ами мисля, че няма да има проблем да помогнем... стига да не е в работно време ;)
Най-отгоре
Sobieski
чт авг 14 2008, 12:08
Гост
Аз ще с нагърбя с организацията но ще ми трябва малко помощ.На 1 септеври се връщам и с захващам за работа. Желаещи да ми помогнат ssad:
Най-отгоре
lazurboy
вт авг 19 2008, 21:17
Гост
моля да бъдат взети под внимание мненията от форума за купата на зелената лига , ус вземете и вие малко участие за да може да я проведеме тая купа наи сетне
Най-отгоре
Decimator
пт сеп 19 2008, 00:04
Гост
Вторият сезон на ЗЛ показа ясно две важни неща. Първо на момчета им се играе футбол и второ, че за съжаление налице са 4-5 сериозни човека, които искрено и с желание се ангажират с организацията на първенството. Затова внасям за обсъждане следното предложение, продиктувано изцяло от реалността :
1. Предлагам промяна във формата на администриране на Лигата в следния вид - премахване на съществуващите комисии и учредяване на нов орган, който да обединява всички функции на досегашните комисии в следния вид : Една комисия от 3-5 човека, които общо да взимат решения по определени въпроси, но всеки от тях да има тежестта да отговаря за определено направление. Давам съвсем произволен пример. Примерно Кико е част от тази обща комисия, но отговаря за бившата СДК, той определя нарядите на съдиите, консултира се с останалите членове, ако прецени и по този въпрос неговото мнение е определящо. Яни отговаря за бившата ДК, когато има казус се консултира с останалите членове, но има последната дума в това направление. И прочие.
Ако сложим ясна шапка на първенството, то останалите проблеми от предния сезон ( кой ще прибира мрежите или къде са потниците ) могат да се коригират с няколко промени в регламента на Лигата.
Според мен по този начин на администриране на Лигата ще се избегнат неработещите комисии от предния сезон, ще има по ясна и изразена отговорност, която всъщност ще бъде ясно споделена между членовете на този орган.
Също така приканвам уважаваните г-да Бъклев и Маринов да заемат по-актично участие в администрирането на Лигата, макар и споделено участие, без това да се отрази на функциите им в УС.

Изпозвам случая да изкажа мнение, че сайта на ЗЛ може да съществува и в по-опростен вариант. Това, което Иво направи за предния сезон е страхотно, но според мен и едно обикновено класиране, постване на решенията на административните отгани на ЗЛ и програмата за следващия кръг ще е достатъчно като инфо. Надали някой се интересува от факта кой е вкарал гол номер 1000 в ЗЛ. Ако има някой ентусиаст може да поддържа отделен неофициален сайт със снимки, видео и пълна статистика.
Имам и още съждения, но ще ги изложа в подходящ момент, ако се наложи.
Най-отгоре
ji
пт сеп 19 2008, 18:25


Регистриран потребител #1
Регистриран: пт юли 21 2006, 20:18
съобщения: 3402
идеите са чудесни
има само един проблем

както и да го наричаме - "председател на АК" или "отговорник за администрирането" или каквото и да е все още няма желаещ надежден човек който да направи програмата, да определи всички фактори и да измисли часовете за мачовете, да приема и проверява картотеките, да инспектира терени, да приема жалби и да ги решава .... и т.н.

Автобуси от автогарите в Бургас
Най-отгоре
Decimator
пт сеп 19 2008, 19:19
Гост
Знам за това. Просто Иво свърши огромен обем от работа предния сезон и сега всеки, който би се заинтересувал от неговата позиция сигурно се плаши, че ще трябва да се натовари със същия обем работа. Затова и предлагам преразпределяне на функциите между няколко човека в една нова комисия.
Едно от нещата, които мислех да предложа по-нататък е всеки отбор, наред със съдии и делагати да декларира и административно лице, които лица ще бъдат натоварвани с второстепенни административни ангажименти - потници, мрежи, аптечки, протоколи и пр.
Миналата година Иво разпредели на всички членове на АК по равен брой картотеки, които да бъдат прегледани за грешки. На същия принцип могат да се разпределят ангажиментите по рутинните задачи.
Убеден съм, че ако преразпределим ангажиментите между няколко човека ще намерим по-лесно нов шеф на тази комисия, който да си набере екип или този екип да се назначи от УС, и после нека тази комисия сама да си регламентира кой с какво ще се занимава, за да е ясно.
Много бих искал да чуя и други мнения по въпроса.
Най-отгоре
valjoooo
пт сеп 19 2008, 19:57
Гост
аз мога да поема част от работата която споменава дециминатор
както и да поема отговорността за ДК стига само Яни да ми я отстъпи
Най-отгоре
Отиди на страница   <<        >>   

Иди:     Най-отгоре


Публикувайте тази тема: rss 0.92 Публикувайте тази тема: rss 2.0 Публикувайте тази тема: RDF
Powered by e107 Forum System