Нефтохимик Бургас :: Форуми :: Футбол, и футболни прогнози и оценки :: Футбол, футбол, футбол |
|
<< Предишна тема | Следваща тема >> |
9.12.2009 |
Отиди на страница >> | |
Редактори: ji
|
Автор | Отговор | ||
diesel |
| ||
Гост | Трансвагон вече 10 години работи с продуктите на Autodesk През март тази година в отговор на необходимостта от разработване на 3D модели на изделията е закупена машиностроителната CAD система Autodesk Inventor ТРАНСВАГОН АД – Бургас е 100% частно акционерно дружество, приватизирано през 1999 г. Наследник е на бившия Вагонен завод - Бургас. Произвежда различни конструкции товарни вагони и с вече едновековния си опит се е утвърдил като основен производител в България. Поддържа дългогодишни търговски контакти и с клиенти от Европа, Азия и Латинска Америка. Товарни вагони и резервни части за подвижен железопътен състав, произведени в Бургас, се движат по линиите на Германия, Австрия, Полша, Чехия, Словакия, Унгария, Румъния, Испания, Гърция, Сирия и Венецуела. Дейността на ТРАНСВАГОН АД (маркетингова, проектно - конструкторска, технологична, производствена и търговска) е съсредоточена основно в областта на: • производството на открити платформени и покрити универсални и специализирани товарни вагони за нормално (1435 mm) и теснопътно (760 mm) междурелсие; • производството на резервни части за подвижeн железопътен състав; • ремонт, преустройство и модернизация на наличния парк товарни вагони; • производството на метални конструкции. Дружеството притежава сертификат за управление на качеството по ISO 9001. Продукцията му отговаря на изискванията на Международния железопътен съюз /UIC/ и Правилника за движение на товарни вагони /RIV/. Необходимостта До 1990 г. основен потребител на произвежданите вагони е БДЖ. Сериите са дълги и на две до три години се създава по един нов вагон. След 1990 г. нараства броят на клиентите както в страната, така и извън нея. Сериите са по-кратки, а видовете вагони много повече и с най-различни модификации. Това естествено налага съкращаване на времето от началото на проектиране до производство. Повишават се и изискванията на клиентите по отношение на изготвената техническа документация. В отговор на това в техническите отдели на Трансвагон-АД се купуват и са в експлоатация продукти на Autodesk. Началото е поставено с TehnoCAD (българска версия на AutoCAD), а впоследствие от 1994 г. досега последователно AutoCAD 12, 14, 2000. ”За периода от 10 години е натрупана значителна база от чертежи, изработени с AutoCAD. Основното предимство на продуктите на Autodesk е надеждността им, възможностите, които предоставят за пълноценна работа на специалистите от техническите ни отдели, както и съвместимостта между отделните версии, което осигурява безпроблемното използване на чертежи създадени с по ранните версии на продукта” обяснява г-н Димитър Плачков, главен конструктор на Трансвагон-АД. Това, както и възникналата необходимост от разработване на 3 D модели на продуктите – вагони, техните компоненти води до закупуването на две работни места на тримерната машиностроителна CAD система Autodesk Inventor през март тази година. Задачите, които се поставят при внедряването й е да се постигне по-висока прецизност и яснота при проектирането на сложни възли и детайли. Вече са налице и резултатите, а имено: ясна и прегледа документация,улесняваща работата при изработването на възлите от вагоните и монтажа им. бързо проектиране на технологичната екипировка на 3D изчертаните модели. бързо зареждане в паметта на машините с цифрово програмно управление на 3D изчертаните модели, за тяхното изработване. онагледяване на движещите се механизми,още в процеса на проектиране. едновременно проектиране и създаване на спецификации и др. Za snimka Falns_83m3_variant-texta e Лостов механизъм от разтоварващ механизъм на вагон тип Falns Ko6 на вагон тип Falns (3 октомври 2004) Сподели: Коментари 13:25, 24.06.2008 | #4 hunter_m Какво значение толкова има това, чия собственост е. Важното е, че успешно работи и храни стотици български семейства! И как не, с такъв прекрасен мениджър и човек като инж.Васил Данев 12:44, 14.02.2008 | #3 Алекс Всъщност, заводът е румънски -100%-ова собственост на небезивестният Георге Попеску и отдавна не работи нито за БДЖ, нито за българския пазар, а само за чужбина. Но, за това сме си виновни само ние. 13:09, 06.02.2008 | ......Да не се наложи пак да отворите темата "Светлина в тунела" Много бързо нещо я затворихте! Не мисля че теми като "Какво слушате в момента" или "Коя ви прави свирки в момента" са по-важни [ Редактирано ср дек 09 2009, 17:07 ] | ||
Най-отгоре | | ||
TojaRaSaN |
| ||
Гост | когато има нещо което е дори на 50% сигурно ми пиши ЛС да о тключа темата :) | ||
Най-отгоре | | ||
diesel |
| ||
Гост | На стадиона всичко е зелено-за подкрепа ние сме дошли ,винаги ще крачим до отбора-нашият любим-"НЕФТОХИМИК" Хайде Наште! Хайде всички мощно-"МАЧКАЙ НАФТА!!!"-мачкай тим любим !-нека и на край света узнаят-че си ти-отбор непобедим! Нека с тази песен най-любима, да обходим цялата земя-"НЕФТОХИМИК"-ВЕЧНО ЩЕ ГО ИМА, и ще стопля нашите сърца ! Ние сме ЗЕЛЕНАТА МАШИНА-Ще сме с вас до сетния си час-РОЖБАТА СМЕ НИЙ НА НЕФТОХИМА....НИЕ СМЕ.....НЕФТОХИМИК БУРГАС [ Редактирано ср дек 09 2009, 18:07 ] | ||
Най-отгоре | | ||
DENIS |
| ||
Гост | ДИЗЕЛ, ВЕРНО ЛИ Е ТОВА ЗА ВАГОННИЯ ЗАВОД ? АКО Е ВЕРНО МОЖЕМ ДА ГИ ПОМОЛИМ ЗА ЕДИН ВАГОН, ЧЕ ДА ХОДИМ С НЕГО ПО ГОСТУВАНИЯТА. | ||
Най-отгоре | | ||
diesel |
| ||
Гост | DENIS написа ... ДИЗЕЛ, ВЕРНО ЛИ Е ТОВА ЗА ВАГОННИЯ ЗАВОД ? АКО Е ВЕРНО МОЖЕМ ДА ГИ ПОМОЛИМ ЗА ЕДИН ВАГОН, ЧЕ ДА ХОДИМ С НЕГО ПО ГОСТУВАНИЯТА. Само че произвеждат само товарни вагони.пътническите ги правеха в Дряново.А и по селата дето гостуваме нямат всички Ж.П. гари. И престанете да се базикате с мен | ||
Най-отгоре | | ||
diesel |
| ||
Гост | Вижте какво мойте патета,вие май ме взехте за ташак и се ебавате със старото,но чуйте кво ще ви кажа: Погледнете внимателно аватара ми-това е най-добрия руски танк Т-90-ей това ще представлява Нефтохимик след 8 месеца. През август Нефтохимик ще играе първия си мач от Б група пред 7 500 зрители,на обновен стадион -с чисто ново тревно покритие (може и изкуствено) и на екипите си и на стадиона ще стоят рекламите на Лукоил и Трансвагон. Ако това не стане аз напускам форума. Но то всъщност от форум няма да има и нужда защото ако това не стане-няма да има Нефтохимик | ||
Най-отгоре | | ||
Mr.GREEN |
| ||
Гост | diesel ти да не си рекламно лице на Трансвагон , много си съмнителен с това потребителско име. rfger:) | ||
Най-отгоре | | ||
diesel |
| ||
Гост | Mr.GREEN написа ... diesel ти да не си рекламно лице на Трансвагон , много си съмнителен с това потребителско име. rfger:) DIESEL=Дизелово гориво= НАФТА=НЕФТОХИМИК-Кво ми е съмнителното??? [ Редактирано ср дек 09 2009, 20:42 ] | ||
Най-отгоре | | ||
Mr.GREEN |
| ||
Гост | Диезел е нарицателно също и за дизелов локомотив батка.Не си ли ходил в казарма.Там се пееше една песничка " Ето идва "дизела" червен и на него ще напишем набор уволнен" gfef:) | ||
Най-отгоре | | ||
diesel |
| ||
Гост | Mr.GREEN написа ... Диезел е нарицателно също и за дизелов локомотив батка.Не си ли ходил в казарма.Там се пееше една песничка " Ето идва "дизела" червен и на него ще напишем набор уволнен" gfef:) АААА,ама къде ще съм ходил бе бате! Не само че съм ходил,ами съм бил механик-водач на подобно чудо като това на снимката-също с турбодизелов двигател,моята кола също е дизел,както и камиона с който работя.А баща ми е пенсионер-железничар и много добре знам какво е дизелов локомотив-колко съм се возил....Освен това съм завършил Автото-тъй че за дизели мога да ти говоря до утре | ||
Най-отгоре | | ||
Отиди на страница >> | |
|
Powered by e107 Forum System